ZZZzzzZZZzzzZZZzzzZzZzZzzzzz

Shit vad trött jag är, inte konstigt i och för sig, halv fyra gick jag och la mig imorse. Jag bakade,städade och lagade mat inför Kens födelsedag idag. Jag gjorde cupcakes, två olika sorter, cocosbollar doppade i choklad,tårta, pizzabullar och tacopiroger.
Jag hade tänkt att jag skulle börja baka och fixa igår i samma stund som Selma hade somnat, men Anna och Jörgen bjöd ut oss på Restaurang,och därav blev det lite senare, men det var mycket trevligt!

Det enda man kan klaga på om man nu ska syssla med sånt, är att vi inte fick in våra förrätter för de hade glömt bort dem så vi fick varmrätten först och förrätten struntade de i att servera överhuvudtaget. Kaffet till efterrätten glömdes också bort så det sa vi till om efter att vi fått vår efterrätt och då tog det väl ca 10 min innan vi fick dem, och då var min efterrätt redan slut. Men men, Huvudrätten var god och initiativet mycket bra!  Jag borde bli utbjuden på restaurang mycket oftare! =)


Imorgon kommer Tessan och hennes barn hit på fika och lek! Ska bli underbart roligt! Jag har bjudit in Malin och Melvin också, men jag har inte hört ngt så jag antar väl att det bara blir Tessan, och det mina vänner är inte så bara. Tessan och co är guld att umgås med så det ska bli trevligt!

Ska dock gå och lägga mig alldeles strax för jag är sååå trött.

I fredags var det Curling och utgång med jobbet. Curling var sjukt roligt och ngt jag gärna skulle göra snart igen, nu när man kan reglerna och så. Flustret var roligt, men lite tidigt att vara där ifrån 18:00, Vid tolv någongång gav vi upp och gick till Max och käkade, Elins mamma hämtade oss och jag tror att jag var i säng vid halv två någon gång.

Idag var det Kens födelsedag, jag kom som sagt i säng halv fyra, och Selma vaknade mellan 06-07 någon gång. Väckte Ken med frukost, sång och paket och sedan har dagen gått undan, det har varit främmande här och innan alla kom fixade jag en till tårta och en stor sallad och städade lite nu är jag så trött så jag kommer somna innan huvudet landar på kudden.

Ken, jag, Elin, Micke, Mimi och Sampe ska åka och se Lady gaga i Maj. Ska bli rikigt roligt och en present han blev glad över, han gillar ju Lady gaga =)  Han fick lite andra smågrejer också. Nu laddar vi inför Selmas 1-års dag!

Ha en härlig vecka!






Kommentarer
Postat av: Malin

Tråkigt att jag och Melvin inte kunde komma=(. Hoppas Ni kan komma nästa torsdag=) Kram

2010-04-01 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback