Glamourama


Här har ni några förfestbilder från i lördags, direkt tagna från Saras blogg. På bilden är det Emma, Mimi, Elin och Jag, På andra bilden kan ni riktigt se hur mycket Sara tycker om mig =)

Det var en rolig kväll. Först var det tacos och i ordningfixning här hemma och sen var det förfest hos Emma, där förutom tjejerna på bilden även Ida och Johanna deltog. Vi spelade ölspel och "jag har aldrig" Det var ett tag sen... =) Rolig kväll, men shit vad jag fick sota för det på söndagen. Har väl aldrig mått så dåligt. Sen jag hade min långa nykterhetstid (Även kallad gravid och nybliven mamma-tid) så tål jag ingenting och har även börjat bli bakfull, vilket jag aldrig någonsin blivit förut. Har nu varit ute och svirat tre ggr och samma sak varje gång, väldigt packad på väldigt lite, men enorm bakfylla på det. Fy, knappt värt det längre.  Går detta över?

Om en månad så ska vi spela curling m. jobbet, men då blir det absolut på sin höjd två glas vin. Vill inte ha en sån där dryg söndag igen, då man bara hoppas att Selma ska somna så att man får vila en stund... usch.
Men vilket hallelujhamoment det var att vakna i morse och inse att man mådde prima igen =)


Supersnälla silverSara


Elin

Partybrudarna...

Världens sötaste lillstrumpa



Vilda, från mammaträffen i onsdags

Klara hade fått tag på williams byxor och var helnöjd.



Nej, tror tusan att jag ska gå och lägga mig. Har börjat lagt mig i tid och det har helt klart sin tjusning. Börjar jag bli gammal? Det måste ju vara ett klockrent åldertecken...

Ha en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka partybrudar!

Chokaldbollarna på min blogg är vanliga choklad bollar. Har sillsatt en stark enkel espresso i smeten. Ställt dom kallt i en timme. Sen har jag rullat dom i smält choklad och toppat med ett litet socker hjärta. Hur enkelt som helst, men sjukt gott.

Ha det så bra =)

Postat av: Marit

Hej sötmos!



Hoppas allt är bra med er! Hur mår Xerox? Har ni fått något svar på proverna?



Kollagen jag gjort är på en internetsida: www.picnik.com Det är bara att ladda upp bilder och klistra in i olika kollage. Man kan göra fler olika om man blir premiumkund (kostar pengar) men de saker man kan göra gratis tycker jag räcker bra. Lycka till!



Ha en fin kväll!

Kram kram!

2010-03-02 @ 20:25:01
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback