mamma och bebisträff

Var det här hemma idag. Roligt med alla söta bebisar. Jag älskar bebisar, fast det känns konstigt att kalla dem bebisar faktiskt. De känns som om de har nått Barn-stadiet. De har egen vilja och de tar sig runt. Bebisar känns mer som om att de är där man lägger dem.

 
Min nya klocka. Och spegel med tandkrämsfläckar =) Charmigt va? De är dock borttorkade nu... =)


Jag älskar Solen, fräknig som tusan blir jag, och jag älskar det!
Imorgon bär det av till Orsa för en tjejhelg med Elin, har lite ångest över att lämna Selma och inte träffa henne på två dagar, samtidigt tror jag att det är bra för Ken och Selma att få lite egen kvalitetstid. Och det är bra att få sakna också. Så jag hoppas att det ska gå bra och att jag inte ska sakna ihjäl mig. Utan istället ha lite kvalitets-egentid.

Hon är så söt min lilla skrutta, två tänder är på G nu, bägge två är uppe lite lite.

Nej nu ska vi gå ut och ta en promenad, Jag,  Selma och Xerox.

Ha en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback