Long time no see...

Alltså jag "bedriver" för tillfället en extremt utomordentligt tråkig blogg. Ursäkta för det, men jag har inte haft varken lust eller motivation och då struntar jag i det... =)

Snart kommer Sara hit och då blir det en vårpromenad i det mycket vackra vädret. Jag älskar det här vädret!

Sen ska jag in till Sala, shoppa lite och luncha med Elin. Sen hem och leka med Selma tills Ken kommer och då ska jag återigen in till Sala för att yoga, nästsista gången på denna kursen. Efter det är det återigen Elintid då jag åker dit för att titta på desperate housewifes och sedan cougartown. Highlife =) 

Helgen inleddes med att vi i fredags åkte till Elin och Jonte där vi bjöds på trerätters, underbart! Vi spelade spel och kort och hade för att uttrycka mig med ett vuxenpoängsord-riktigt trevligt!

I lördags var det trettioårsfirande av Anna så då var hela familjen där några timmar. På Kvällen hyrde vi film och hade soffmys jag och Ken. I Söndags kom Elin och Anna ut och hade med sig hyrfilm och smågodis. De barnvaktade Selma och bakade morotskaka medan jag och Ken gick över och fikade lite med våra grannar och diskuterade en markfråga. Kvällen avslutades med att jag och Elin tog en rask promenad med pannlampor för att bränna lite av allt onyttigt vi tryckt i oss, Anna sov på soffan och Ken tog reda på disken. Underbart.

 
Selma kalasklädd-hon hade världens sötaste tofflor på sig också, men de kom inte med på bild här.

Min lilla sötfis...

Selma kravlar nu omkring för fullt, snabbt går det. Börjar bli svårt att veta vad man kan lämna henne någonstans, när svaret på den frågan är ingenstans.  Hon säger lampa, mamma,pappa, där och enligt mamma även titta (dock inget jag har hört) Hon dricker ur flaska själv och står med stöd av saker dock inte så jättestabilt, man kan inte lämna henne så. Roligaste aktiviteten är att gå omkring med ngn av oss.

Så, då fick ni lite Selmauppdatering också. Nu ska vi klä på oss, för Sara ringde och sa att hon var på väg.

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback