I just LOVE it!


Har ni sett ngn sötare? Detta var jag och Selma som gick på stan igår, Elin tar kortet. Tror ni att hon fick folk att stanna upp och le eller vad. Min lilla glädjespridare. Hon älskade att traska omkring i sina stövlar och höra ljudet av "klackarna", brås hon på mig tro, eller så är det ngt Ken sysslar med när jag inte ser ;)



Nu till några mer spännande bilder, detta är från förra helgen. Jag minns inte att jag tagit dem, men troligtvis så är det väl så. Hittade dem nu när jag la in bilder från mobilen på datorn. Haha. Enjoy.


Sara och Elin fixar musiken på Spotify


Mimi och Ida håller hårt i sin kudde (Såg detta på ca 5 andra kort också, Vad var det med denna underbara soffkudde?)


Ingen aning om vad som händer här.

Hade en jäkla massa kort från den kvällen, men tror det bästa för alla inblandade är att jag censurerar resten.. =) 

 
Här kommer ett kort på fel ledd igen. Underbara mobil. Selma fick världens sötaste mössa av moster Sara idag. Sara och pojkarna var här på en fika, även de hade fått liknande mössor. Så fina. Selma kommer att vara coolaste tjejen på afterskin sen, Inknatandes i denna mössa och sedan ett par rosa öronkåpor till det. Grymt. =)
Tack Sara för en väldigt fin och personlig present! Nu ser hon ju verkligen ut som den stjärna hon är.

[DSCF9004.JPG]
Snodde en bild från Saras blogg för att visa mössan i helhet, Här ser ni även de fina mössorna hennes pojkar fick. Mycket bra presentidé.

Idag har det verkligen varit full fart hela dagen, med mammaträff, fikabesök, promenad hem till mamma, leksaksletning på magasinet, promenad hem igen. o.s.v. så nu är det hög tid att jag börjar göra mig i ordning för sängen.

God natt alla rara!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejsan! Vet du vart mössan är köpt? Jättesnygg!:) Kram!

2010-03-11 @ 19:05:41
Postat av: Jenny

Ja, visst var den söt. Riktigt bra present. Gå in på www.zazzan.blogg.se hon länkade där, tror att det hette weekids...

2010-03-11 @ 20:47:54
URL: http://viddywell.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack :)

2010-03-14 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback