Starstruck hahaha

Har haft lite vuxen kvalitétstid, vilket innebar en ensam inhandling.. Weee =)
Nu är i varje fall skåpen fyllda igen och det känns alltid skönt.

Idag var jag till bvc och vem vet varför jag går dit.. Rådet- Smörj. Som om inte det är det enda jag gjort de senaste tre veckorna. Fick dock en läkartid så en läkare ska titta på hennes hud och säga vad vi ska göra.  Bara hoppas att vår lilla plutt blir lite mjukare snart. Lilla torris...

Innan bvc-besöket var det fika hos Johanna, riktigt trevligt som vanligt och tiden bara susade förbi. Efter bvc var jag hem till Tina några timmar. Så dagen bestod mestadels av att fika och prata skit. En härlig dag med andra ord.

Imorgon kommer Tessan och Meja, Malin och Melvin och kanske även Johanna, Hannes och Maja hit på lunch. Ska bli roligt, får se om någon ställer upp och modellar lite fint så ska jag ta några bilder till er...

Tog några på mitt lilla hjärtegull idag, vänta, jag laddar upp några på en gång.


Här är världens finaste raraste lilla gullunge


Här är samma fina rara gullunge, dock på dåligt humör efter det att hon tappade balansen. Går fort i svängarna hos den här fröken. Men hon är glad nääästan jämt. När hon blir arg/ledsen blir hon det fort och det går över lika fort. Världens finaste.



Haha, visst är hon för go?

Här är hon påbylsad och färdig att åka, när man fått på henne overallen och alla tillbehör står armarna rätt ut och ingenting kan hon röra, men just nu har vi -27,5 grader här så det gäller att klä på--.


Hon ser rätt uppgiven ut där hon sitter utan att kunna röra sig...



Idag har jag varit mycket duktig, bad om banankartonger på Åkrahallen och sen har jag sorterat upp alla julgrejer, så jag har fem fulla kartonger (har ju sparat adventsljusstakarna framme så det kommer att bli sex stycken när jag är klar...) De är kategoriserade advent, tomtar, julgran, julgran, och blandat, sen kommer det bli en advent till...

Idag när jag var inne i Sala så skulle jag hämta ut ett paket på okq8, när jag skulle parkera så öppnade en kille sin bildörr (en flashig merca) ut ramlar en unge mer eller mindre, men mannen får tag på barnet. Jag vet inte varför, men ungen hade blond page och jag kom genast att tänka på madeleine Dunn (ni vet det "kidnappade" brittiska barnet) konstigt att jag kommer att tänka på detta överhuvudtaget, jag tror inte ens att det barnet lever, hur som helst, jag parkerade framför den flashiga mercan, och eftersom jag tänkt såhär så tittar jag lite nogrannare, ser då att det är Måns Möller och hans barn. Han säger sedan till sin son "Viggo, följ efter flickan där, gå dit flickan där går. Flickan är alltså jag.  Egentligen vill man ju bara säga hej eftersom det känns som om man känner honom eftersom man sett honom på tv så ofta, riktigt så lantis är jag dock inte. Log bara lite mot sonen och gick in och hämtade mitt paket. Under tiden hann hans lilla Viggo in bakom kassorna och titta lite så även Måns fick gå in där och hämta ut honom. Spännande va? Jenny träffar kändisar på lokal mack. En tidningsrubrik för Sala allehanda imorgon kanske. För att fylla ut lite. Nej nog berättat om mitt otroligt intressanta liv,

Nu ska jag plocka lite sen ska jag gå och sova.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag tycker allt att du ska skicka en liten insändare till Sala allehanda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback