Så nöjd med mig själv...

och det mina vänner är bra!

Idag hämtade jag upp Sara och vi åkte en sväng till Västerås för en liten shoppingtur. Är så nöjd med att jag Shoppade det jag skulle ha och (nästan) inget annat. Ovanligt för mig överhuvudtaget att ha en bestämd plan. Jag brukar handla lite spontant och på känsla. Men inte denna gång. Jag handlade ett par aerobics-skor då det visade sig att jag bara hade ett par inomhusskor och de var så slitna att man kände lädret från insidan.. Har väl haft dem i nästan tio år ngt sånt.. =) Och dem hade jag gett 200 kr för så de var en bra investering.. Funderar på att kasta dem... =)  Ni som känner mig väl vet att jag älskar skor och ni vet även att jag har otroligt svårt för att rensa och kasta... Har massvis av skor.. Dock mest högklackade eller streetskor...

Köpte även hantlar som jag har tränat med nu på kvällen. Tränade nästan en timme här hemma så nu är jag helt slut och verkligen värd min vila. =) Vi släpade in vår gamla orbitrack också, kämpade väl på den nästan 20 minuter och det är sjuuuuukt jobbigt. Men shit vad vältränad jag kommer bli om jag gör det här lite då och då... Men om jag inte går ner i vikt nu så beror det helt klart beroende på alla muskler jag lägger på mig =) Så ni vet inför nästa fredag..  Fast jag hade ju tänkt mig ett halv kilo i veckan och har redan gått ner tre kg så jag har ju gått ner för 6 veckor redan.. Fast jag kan dock tänka mig att det kommer gå ner segt på slutet... Egentligen vill jag ju ner 13 kg från början så. Men det är jämnt och bra med 10 till att börja med..

Imorgon är det babysim igen.. Ska bli riktigt roligt. Imorgon är Ken med som vanligt också.. Härliga tider. 

Nu ska jag dricka te och spela kort. Ha en härlig lördagkväll! 


REEBOK HEXRIDE SHAPE W BLACK / BLUE
Dessa skor blev det-inte de snyggaste man skådat. Men sköna och praktiska med massa dämpning..


Kommentarer
Postat av: Elof

Gud va duktig du är som har köpt såna bra skor! Nu kör vi!:)

2010-01-24 @ 15:06:45
Postat av: Jenny

Helt klart att vi gör! Denna vecka, ska jag bara vara lite halvkass som sagt. Och veckan efter det bara liiite efter. Veckan efter det rätt OCH i takt. Och Sen veckan efter det... Det är då det händer. Då ska jag vara Ohh lala =) Och sen får vi nytt program och allt börjar om. Underbart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback