Liten Uppdatering.

Känner inte riktigt att jag har tid att uppdatera nu, men egentligen är det kodord för att jag är trött och oinspirerad.  =)

Hursomhelst en liten snabb uppdatering.

Vi börjar med det bästa av allt. Ni vet vad jag sa att jag skulle uppdatera om idag va? Vi började på 10 kg och jag kan med glädje och stolthet informera er om att nu står vi på..

Lång paus....
trumvirvel...
Reklamavbrott...
Trumvirvel...
lång paus....


7 kg!!!

Sa ju att grupptryck var en bra drivkraft. Inte konstigt att kändisarna håller sig i form... =)

Nej men faktiskt, jag är mycket mycket nöjd. Ser dock ingen skillnad men det är väl för att det går gradvis... =)

Igår var första passet på dansaerobicsen, Jag var i milda ordalag rätt värdelös, men här ska inte ges upp i första taget. Det är liksom inte min stil... Så målet inför nästa vecka är att bara vara lite halvkass =)  För det mina vänner, vore ett stort framsteg =)

Idag har det varit en väldigt lugn dag. Har rensat Selmas garderob och gått på en promenad. Men i övrigt bara lugnt.. Ska kanske laga till någon riktigt god middag till ikväll.. Det ska jag nog definitivt. Ska ringa och fråga Ken när han kommer hem så jag kan planera lite... 


 


Tog några bilder på en promenad förra veckan....





















Egentligen är jag inte speciellt intresserad av att titta på kort på natur, men de var roligare att fota än att titta på dem...

Nej nu ska jag göra ngt annat.

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej eftersom jag är ledig nu skulle jag kunna tänka mig att ses någon dag. Säg till när du har tid. Fast du verkar ju så aktiv med träning och allt=)

2010-01-25 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback