Lite sorgligt, men bra ändå

Nu bor inte Garbo och Idefix här länge. Det är bra för att jag kände att fyra katter var lite mycket och de fick ju inte sova inne med oss sen Selma kom och sådär... Nu har vi "bara" Chaplin och Elvis kvar... som sagt lite sorgligt men bra ändå. Jag tror de kom till ett bra hem och det är väl det som får det att kännas bra ändå. Jag har aldrig någonsin sålt en katt och framförallt inte på blocket. Men de kom till landet, de skulle få vara både inne och ute det var två ungdomar i familjen, den ena tjejen var med och hon verkade verkligen tycka om katter. Hoppas att de trivs och att går bra... jag gav dem min mail och sa att de gärna får maila och berätta hur det går, vilket tjejen sa att hon skulle göra....

Usch lite ångest ändå... Men de har det nog lika bra om inte bättre där...

Har en riktigt gnällig liten fröken här, dags för lite nattvälling och sen läggdax för henne tror jag,..


Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback