Lite mobilbilder

Idag började äntligen familjen annorlunda. Kan man annat än att älska det programmet, blev så glad att min favortifamilj från Älvkarleby (visst var det väl där?)fortfarande är med... Riktigt mysprogram... Ska bli roligt att följa de nya familjerna också...

Idag fick Selma pröva att äta lite själv, hon tyckte det var jätteroligt, men efteråt fick jag sanera både unge, stol och golv... =)

Idag har varit en riktigt bra dag! Tina har varit här och bara slösnackat vi gick en sväng med Selma i pulkan också. Sen fikade vi lite. I örigt har jag mest lekt med Selma, Jag tror att Ken har fixat varmvattnet nu också så nu ska jag nog ta ett bad och läsa en bok... Här under kommer några bilder från idag och i fredags.

Ha en härlig kväll!



Här är min lilla snygging som äter själv. Eller kladdar själv i varje fall.. =) Men tro det eller ej, lite kom i munnen också...


En liten saneringspaus tills det var dags för efterrätten, då matade dock jag.



Här är Sara på lager 157

Lilla Nelson... =)


***********************************************************

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg bild på mig hörru:) Nu när du börjar bli proffs på kort måste du lära dig jobba i photoshop så du kan redigera vissa saker!:)

2010-01-12 @ 08:28:57
Postat av: Tessan

Var det inte Älvdalen? :)

2010-01-13 @ 11:53:16
Postat av: Jenny

Haha, Tessan du har så rätt! Satt och tänkte när jag skrev, det var något på Ä, älvkarleby?, nja var det där.. äsch jag kommer inte på ngt annat vi skriver så. Men mycket riktigt Älvdalen ska det ju vara =) Vi får boka in en träff nästa vecka igen... Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback