Lite bilder igen då...

Ny kamera...testing testing....



Halsband från uställning, osäker vilket märke...

Xerox fick vackert ställa upp som modell.... Vilket nog alla i min omgivning kan räkna med framöver... =)



Sara har ju tjatat såååå om att jag ska lägga upp dagens outfit, så varsågod Sara här kommer den... =)
Tröja från Only
Jeans från Only

Gjorde jag rätt nu Sara?  =) Hahahaha




Selma i pyjamas fick också modella lite...

Pyjamas från barnens hus =) haha...

Modeblogg kanske är min grej... nej jag bara skojar, tro mig.. Annars kan ni vänta er mysdress inköpt på intersport imorgon... =)

Imorgon ska jag verkligen försöka att slappa litegrann, har varit lite mycket ett tag känner jag, jag är faktiskt riktigt trött, kanske är järnvärdet eller ngt...

Kanske kan bjuda hit mina föräldrar på middag för de kommer hem från Orsa imorgon och kanske inte har så mycket i kylskåpet själva...

Idag var jag in till Västerås där jag hämtade upp Karin på station, det var riktigt riktigt roligt. Karin träffade jag i Norge 2003 då vi båda var där som au pairer.. Vi har hållt kontakten lite sådär då hon har pluggat i Luleå. Vi åkte till Ikea och Hälla en sväng åt lunch och babblade lite. Det var roligt att träffa henne igen. Synd bara att jag känner mig så himla trött.

Det var inte nå roligt att vara ute och köra bil idag det var verkligen snorhalt ute idag, såg en bil som kört av rätt rejält och sen var bärgaren där med en lång kö som följd. såg även en hel del spår efter bilar som kört av.
Min nya grej har blivit att köra som en tant, förut kunde jag vara rätt gasglad, men inte nu längre. Med selma i bilen så kör jag så försiktigt försiktigt. Vilket retar gallfeber på många medtrafikanter kan jag lova... (och ärligt talat vet jag lite hur de känner) Men jag kan inte förstå dem som kör jättefort när det är så otroligt halt ute som det var idag...

så "Tant i trafiken" det är jag framöver... =)

Nej nu ska jag ge Selma sista vällingen och sedan ska jag se lite på harry Potter, ikväll ska jag i säng tidigt, det är planen i varje fall...

Ha en härlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men det svänger ju, nu ska du bara börja knäppa kort på vad du äter också, sen får du nog ett reklam kontrakt snart! Om inte annat från Djur Magazinet eller ngt. ( Xerox halsband!) Kommer bli kanon, och när du är känd så släpper jag mitt lösen så du kan promota mig också! Så här ser jag ut osminkad, en kategori, det här har jag ätit i dag, en kategori, självklart dagens outfit och sen måste du dricka latte varje dag,, ta kort på detta, gärna från fler vinklar. Sen kan du redigera bilderna i paint! Blir kanon. U go Girl!

2010-01-02 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback