bebishull och mammahull... varför kan det inte vara lika oemotståndligt?

Nu har Selma precis ätit klart, idag åt hon couscous kyckling och tomatsalsa till varmrätt och till efterrätt blev det päron och persikapuré. Lika mycket efterrätt som varmrätt... Ibland skulle det vara väldigt härligt att vara bebis =)

Idag var Malin och Tessan med bebisar här, vi åt lunch och pratade lite, var trevlig som vanligt, blir dock extra irriterad för att jag är så trött. Är inte riktigt mig själv. Drack blutsaft hos Tina igår och placeboeffekten var stor var uppe till halv två satt och sydde ihop lakan till fotobakgrunder... tur att man lägger tiden på ngt viktigt... haha=)
Nej men nu ska jag försöka ta järntabletter varje dag och se om det blir bättre annars får jag väl söka för det..

Här kommer lite bilder från idag...


Mammor fokuserade på sina barn... =)

 
En sovande Melvin, Malin, Tessan och Meja






Söta, glada Meja, tittar ni noga ser ni en liten tand där nere också... =)

Egentligen hade jag tänkt åka och duscha, dock så startar inte audin. Och Ken har lilla bilen in till Sala för han håller på att göra en grind till vår källartrappa...att det blir gjort känns dock väldigt bra. Vi har ju inget varmvatten hemma och har inte haft på en vecka. Får se hur jag ska lösa det.. Kanske kan jag få mamma att komma hit och jag kan få ta hennes bil dit och duscha. Får väl se, jag ska ringa henne när jag lagt Selma... Om hon vill vara lite barnvakt, återstår att se..

Nej shit vad trött jag är. En dusch skulle nog helt klart pigga upp...

Ha en skön kväll!

P.S Tänk sen vad mycket fint jag kommer göra när jag har införskaffat lite studioutrustning och ett bildredigeringsprogram. Redigerade ett kort här lite snabbt...Titta vilken skillnad det blev...


Visst blev det fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback