Jag missar ju allt!

Att vara sjuk är ju verkligen helt värdelöst (en självklarhet kanske). är inne på min tredje dag med feber, ev t.o.m fjärde, och det är så tråkigt. Idag skulle vi haft mamma/bebis-träff här, den fick jag ställa in... Ikväll skulle jag på tjejmiddag, den kan jag inte åka på. Imorgon skulle jag ha inredningsparty här, men det fick jag flytta fram.... så jäkla tråkiiiigt. Har jag otur är jag väl frisk tills på fredag då jag ska på begravning. Massor av positiva saker på en och samma vecka.. SÅ tråkigt.

Inatt vaknade jag av ett gallskrik, det var Selma som lyckats fått in nappen bakochfram (bakåfram?) sedan har hon bitit ihop över den, inte skönt för lilla gommen det inte.. Stackarn..

Idag ska jag ta ett bad och sen sätta på mig en hel mundering med varma kläder och tofflor för att titta på greys anatomy i lugn och ro....

Jag är helt bebishög känner jag, skulle kunna skaffa ett helt gäng ungar och jag är så avundjuk på alla som är gravida... Samtidigt så drömmer jag om att kunna sova på mage, gå ut och dricka vin och tokdansa med Elin.. Samt att kunna ha normala kläder som inte är ammnings eller gravidanpassade... + att jag är jäkligt nöjd med hur allting är precis just nu! Jag får sova relativt bra och jag tycker så oerhört synd om dem som inte får det,,, Skapligt drygt att bli väckt var tredje timme fortfarande, det går ju bra ett tag. Men man blir ju rätt galen om man aldrig får sova.. Men i framtiden vill jag helt klart ha fler barn... Katrin Zytromierska ska ha barn.. Ska bli spännande att se hur det utvecklar sig känner jag..

Det är drygt nu när man är sjuk, när jag väl har somnat så vaknar Selma, och om jag hostar så vaknar hon till så våran sömn är lite sådär just nu, men förhoppningsvis ska vi väl vara friska snart...


Selma håller för tillfället på att rulla över på mage för att bli tokförbannad då hon väl hamnar där. Knas.

Nu ska jag ta och kalka av vår kaffemaskin.

Ha en trevlig och förhoppningsvis kry kväll!

Kommentarer
Postat av: Marit

Måste bara säga: Vlka underbara bilder på dig, Ken och Selma!!! Så fina! =)Vilken liten sötnos hon är! Man blir lite längtsjuk efter en egen! ;)



Krya på dig! Inte kul att vara sjuk!! =( Hoppas du mår bättre snart!



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback