Foto

Idag har vi varit och tagit kort.. Tänkte att jag skulle visa er några av dem... Det är dock ca 100 st kort vi tagit... Det var roligt fast jobbigt.. Lilla Selma tyckte att blixten var sådär halvrolig att få i ögonen hela tiden och ser därmed rätt bestämd ut på de flesta bilderna.. Men så är det, man kan inte styra över en fyramånaders donna.

Här får ni se några bilder i varje fall....

De är så söta mina älsklingar...=)


Hela familjen...








Nej nu är klockan halv två och Selma vaknar väl om någon timme och ska äta... Lika så bra att jag går och sover...Moget resonemang va?

Imorgon har jag ingenting planerat, inte vad jag kommer ihåg i varje fall... Känns riktigt riktigt skönt. Ska försöka plocka i ordning lite på övervåningen och kanske kan jag hinna måla klart mina ljuslyktor som jag vill hänga upp... Men som sagt jag har inte planerat någonting så allt jag gör blir en bonus. Är det fint väder ska jag se till att jag, Selma och Xerox tar en långpromenad...

Nej nu är det sovdags för mig...  God natt allesammans!


Kommentarer
Postat av: Lina

Så fina! Hon är ju helt otroligt söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback