Bikiniångest har fått en helt ny innebörd...

Idag var det firande av tvillingarna.... 16 år... Tiden går fort.
I övrigt så var jag ner en sväng på Sala idag, handlade lite leksaker till lillan och även lite kläder till henne.. Några badankor köpte jag också...

Imorgon är det bebissim som gäller och det är helt otroligt vad jag ser fram emot det.. En av Selmas favoritsysslor är ju att bada så det ska bli roligt att se vad hon tycker om att vara i en stor bassäng istället för i en liten balja...

Efter det ska jag direkt hem till Sara och där är det smyckesparty.. Ska amma lillan och sen tar Ken med sig henne och eventuellt Jack med sig hem tills de får komma och hämta mig...  Ska bli roligt.

På Måndag så ska jag vara barnvakt till Jack och Kevin några timmar på kvällen.. Hoppas att Selma är på bra humör.. Kan nog bli lite stressigt annars.. Men jag tror ju att jag vill ha tre barn så det kan ju vara spännande att prova på...=)

Är helt sjukligt trött idag.. Ska nog packa färdigt inför imorgon och sedan göra mig i ordning för sängen och lägga mig och läsa ett tag.. Läser camilla läckbergs nya för tillfället...

Spelade lite gitarr nu på kvällen, hade några nya låtar jag ville testa på..  (med nya menar jag såna jag inte spelat förut...) Spelade dear mr president och please dont leave me med pink.. även about you now (är väl sugarbabes från början, men jag gillar versionen med timo...) 
Vi kastade ju ut vårat piano när vi påbörjade renoveringen på övervåningen.. Känns riktigt tråkigt då jag älskar att spela och sjunga på det, gitarr är inte alls mitt instrument på samma sätt....

Nej nu ska jag gå och packa inför imorgon.. det är ju så mycket som ska med... =)

Haha, det är en intern grej.. Har ni tänkt på hur ofta småbarnsföräldrar säger det... " det tar ju sån tid att komma iväg nu för tiden, det är ju så mycket som ska med.." Det kan vara någon som bara har en liten bebis... jag fattar inte vad det är för spännande saker de har med sig.. Personligen har jag det jag behöver i skötväskan och bara den är med, så är i stort sett allt med om jag inte ska ha babysittern eller liknande med mig...  Kan förstå om man har flera barn och om man ska sova borta och liknande.. Men jag hör detta ifrån mammor på yogan... och de har bara en bebis med sig.. Precis som jag...

Jaja... Ha en härlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback