Babysim=slödag

Shit efter en dag som inleds med babysim, så är man helt slut. Helt macho ska jag även tillägga att babysimmet håller på i 30 min... Vilken uthållig mamma man är =)

Som tur är blir Selma också trött så det är helt okej, vi sov en stund på förmiddagen...

Selma fick en ny kusin i morse, en liten Saga. Hoppas att de får mycket roligt ihop sen... Ska bli så roligt att åka och hälsa på och titta på lilla tjejen.  Bebisar är ju helt underbara och det overkliga är att de bara blir mer och mer underbara hela tiden...

Idag skulle egentligen pappa och Ken ha tävlat i folkrace, men det blev inställt pga det dåliga vädret...

Ikväll är det ensam mamma söker, tänkte försöka baka lite bröd innan det så blir det lite té och macka till tv:n mysigt det... =)

Idag har jag bytt gardiner på övervåningen, blev inte så bra, men jag var inte nöjd innan heller, det får hänga tills jag får bättre inspiration.

Har satt upp en tavellist i sovrummet och fixat lite..

Den här veckan är det först bebisträff här hemma och dagen efter är det inredningsparty, vore ju lite roligt om det såg hyfsat ut här hemma.. Men jag får nog nöja mig med att ha det städat och rent om inte inspirationen infinner sig innan..  Nedervåningen är väl hyfsat ok, men vi har ju fått upp två nya hyllor och de har jag inte fått till som jag vill ha. Men som sagt, vi inväntar inspirationen...

Nej detta var en oinspirerande dag... Ska ta och kolla mina traderaauktioner sen ska jag fixa till lite mer där uppe... Selma somnade precis till i soffan...

Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback