Tjingeling

Saker går framåt, sakta men säkert. Ikväll ska jag rolla väggarna sista gången, sen är all målning klar.. Känns bra. Min förhoppning är ju att det ska vara klar söndag kväll.. Tror dock egentligen inte att det är möjligt, men men. Det är väl därför det är en förhoppning..

Just nu sitter jag och letar väggord att skriva ovanför våran säng, någon som har ngt bra förslag?  (endast seriösa svar beaktas.... =)

Får se om det kommer några fina bilder på vårt sovrum nästa vecka då.. Jag hoppas det är så pass färdigt att jag kan ta lite bilder då...

Idag har jag hämtat ut ett nytt stort paket från ellos med nya sängkläder.. Ska bli underbart härligt.. Vi har ju dubbeltäcke och här är de jag har beställt....


Fint, visst?


Jag tycker detta var mysigt... Ken brukar inte engagera sig vilket nog är tur med denna färg...



Och detta...

Nu såg jag ett annat, ett nytt. jättefint var det, men någon måtta får det väl vara... Men sen har jag hittat två grejer på Mio jag verkligen skulle vilja ha,. men det är en ekonomisk fråga. >Dels tycker jag att det är för dyrt, dels är det för dyrt =)

Top HatDenna lampa.. Top hat. Är 1,90 cm hög och kostar 2500:-(hiskeligt) men visst är den cool.....

Matta plommon
Sen denna matta i sovrummet.. så mysigt, men den kostar 3500 kr, för minsta storleken.... Så ja.. vad är ett liv utan önskningar... =)
Samtidigt bär det mig emot att köpa så dyra grejer... =)

I helgen blir det nog en sväng på ikea och köpa garderober,... Tror det blir dessa dörrar... (hela rummet är målat vitt sen kommer det bli inslag av lite mörkare tapet...

PAX ÅRDAL SkjutdörrparLite dålig bild, känns mer glansig och glasig.. vad tror ni?

PAX BIRKELAND Skjutdörr
Alternativet är dessa... Som sagt dålig bild på de första.. men jag tycker de är lite coolare...

eller kanske dessa...
PAX LYNGDAL SkjutdörrparJaja.. nu ska jag spana vidare, sen är det verkligen dags att måla lite...

God afton....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback