Tadaaaaa...

Elin: Men jenny, du har väl visst kört 300 km det gjorde du ju senast vi var i Göteborg...
Jenny: Jaha.. Jag trodde det var 300 mil...... =) 


Ibland slår jag till med min smarta sida, mer korkad än nu har jag nog aldrig varit. Kommer inte ihåg ord. kommer inte ihåg vad jag ska göra.. Ni vet känslan när man går med bestämda steg mot ett rum och sedan... hmm vänta vad var det jag skulle hämta? Så ser min vardag ut.. Men det första som försvinner med stress är ju tydligen minnet så det kanske inte är så konstigt...
 På tal om stress... Nästa helg ska sovrummet bli klart.. Jag har satt det som ett mål nu.. Berättat det för Ken också så han vet att jag kommer att göra allting själv.. Kanske kan få honom att skynda sig lite också.. =)  Jag menar, han är ju inte alldeles överförtjust i att jag spacklar och slipar.. Jag får gärna bara göra grovgörat.. typ slipa golv och grunda med målarfärg.. men men.. Det måste bli klart nu..  

Nej nu ska jag fortsätta jobba hårt genom att titta på stjärnor på is på kvällsfikat... Guld!

Ha en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback