Sömn..........

Så trött.... Härligt att inleda m. ngt positivt eller hur... Har nog aldrig varit så trött... Men nu är sovrummet i princip klart och allt som behövs är att jag bäddar sängen och tar lite kort.. Men jag orkar inte idag... Men det kommer jag lovar.....

Hittills har jag invigt sovrummet genom att sova...sova och sova lite till.... Det blev klart sent igår kväll... Är glad att jag spenderade en hel del pengar på täcke och kuddar.... (nämligen 2300.... helt sjukt jag vet....., men faktiskt värt det...)

Idag tänker jag tillbringa kvällen på soffan tillsammans med Ken det var sååå längesen.... Vi har hyrt en film och jag har kladdkaka grädde och mandariner.... Härligt eller hur?

För första gången någonsin (nästan i varje fall...) känner jag att jag själv inte hänger med i mitt höga tempo..., Men säkert vaknar jag jätteladdad imorgon igen... vem vet...

Jobbar varje dag denna vecka. så softare kunde det ju vara... Nej nu ska jag svicha vidare på internet... Men jag ska shape up, bädda sängen och fixa lite bilder någon dag...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback