Play on and on and on and on...

Hmm... tänkte jag skulle göra en uppdatering ur mitt spännande och mycket väl utveckade liv.

*Jag har lärt mig spela ukulele,,, Det var faktiskt otroligt lätt, och vilken låt man än spelar så låter det ganska så glatt.

* Vi har fått värme hemma nu och ikväll flyttar jag hem= skräckblandad förtjusning

* Jag gav pappa strumpor i fars dag present och han blev överlycklig andades lättad ut och sa att han var rädd för att få  en massa krämer... Hmm...

* Barn gillar att önska sig saker. Idag har jag gjort önskelista tillsammans med Kevin och Jack, och tro mig, det var inte bara en liten grej som skulle upp på listan. Fördelen är ju att man har lite koll på vad kidsen vill ha nu i varje fall... =)

*Fjantlars åkte ur Idol, finally.. Inte för att han sjunger sämst, utan för att han ÄR sämst... 


Okej för att avsluta denna lista

Hänger löst:  Gravida som röker eller dricker..
Sitter säkert: Ukkulelen

Kommentarer
Postat av: sara

haha du får väl skicka in den till tomten så får vi se vad som kommer på julafton=)

2008-11-11 @ 08:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback