Returvändor...

Sitter på jobbet....Ska snart ta en snabbdusch då mitt hår är oljigt efter tinas massage... Hon har öppnat eget lilla gumman... Jättejätteduktig är hon... Frågade mig dock skeptiskt vad jag gör med mina skuldror då de är stenhårda... Jag har ingen aning, hon trodde att det berodde på stress.... var kan hon ha fått det ifrån?

I helgen åkte vi till returen, ett stort lass med skräp.... Varje gång jag är på returen blir jag både förundrad och avundsjuk... det kommer alltid dit någon/några som har en stor fin rentvättad bil och sen max fyra papperspåsar med välsorterade sopor.. Det tar dem någon minut bara så kan de åka igen... Vart kommer de ifrån? En lägenhet där de bott i flera år och därmed inte har massa skräp som rensas?

Själv har jag alltid massor med grejer men det kan ju dels bero på att jag är en frenetisk samlare, andra anledningen kan ju också vara att vi alltid har massa byggskräp pga renoveringen...

Jaja.. .hur som helst... Jag är bara avundsjuk....=)

Nu ska jag hoppa i duschen så att min chef får gå och sova....  Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback