Kick off och nya badlakan

image52

Idag har jag beställt badlakan...Badrummet är nämligen helt färdigkaklat (fogning återstår) Så nu i helgen ska vi koppla in nytt vatten och sätta upp badrumsmöbler mycket spännande...  Jag köpte fyra olika sorters handdukar. Vit, beige, cyklamen och grön... Tror det kommer att bli jättefräscht faktiskt...  Känns så härligt att det börjar bli klart och att det snart bara är det roliga pysslet kvar... =)

Ska lägga ut bilder så fort det börjar arta sig...  Idag ska jag städa matkällaren då det ska kopplas in ett nytt vattenfilter där och även en hydrofor... I matkällaren förvarar jag nämligen allt mitt pyssel i lite olika lådor och kartonger på golvet.. därmed är det fullt... Ska rensa lite idag och sortera i kartonger och ställa upp i hyllorna som faktiskt finns där nere....

Idag är jag relativt trött då vi hade kick off igår... Var riktigt roligt faktiskt.. Vi inledde dagen med att äta frukost och ha möte, sedan så fick vi byta om till ridbyxor och alla fick en varsin lapp där det stod en plats på. Så fick vi åka bussen mellan dessa stationer och svara på frågor.. en del allmänna och en del frågor om varandra. Efter den sjätte lappen så var vi på ett islandshästcenter i Bälinge, där vi blev bjudna på turridning. Vilket var roligt... Funderar starkt på att släpa med mig Ken dit någon dag och rida lite.. Skulle vara roligt.

Sedan fortsatte bil/tippspromenads-färden och vi landade hemma hos en av våra enhetschefer där vi blev bjudna på mat och fick duscha och fräscha till oss.. Sedan var det prisutdelning... eftersom min placering var väldigt blygsam (delad sistaplats) så går vi inte in mer på det....=)

Kick offen fortsatte på tåg mot sthlm för att gå på golden hits, wallmans. Där blev vi bjudna på tre-rätters middag och fick dans och sång-underhållning.. Då det var slut så dansade vi och röjde lite själva och sen åkte vi hem... En mycket trött Jenny stuffade i säng runt halv tre eller så tror jag...

Exrainfo: =) Efter vi hade gått ut från wallmans igår så hörde jag och Elin att de som sjöng kareoke sjöng Time of my life från dirty dancing så vi sprang in en snabbis igen.. Det var andreas Lundstedt och tess från alcazar som sjöng... Kul faktiskt....

Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har inget internet hemma än, så jag är förlåten;-)

Postat av: lina

Låter som en mycket rolig kick off, synd att inte jag var med då hade den vart ännu roligare;-)
Jag är på hultsfred när sommarfesten är, annars hade jag verligen velat komma, hade vart så kul... Krammmmm

2008-05-26 @ 11:09:17
URL: http://linaspekulerar.blogg.se
Postat av: Lina

Nu har jag äntligen fått igång internet och lagt ut massa bilder på våran lägenhet på bloggen:-)Krammmm

2008-06-03 @ 14:15:26
URL: http://linaspekulerar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback