Den här sången är till dig....

Shit vad jag är trött... Rimligtvis kan man  tycka att jag borde sova då, men icke för rar som jag är ska jag åka och hämta min stjärna till storebror i västerås... Mindre roligt. Speciellt eftersom jag är sjukt förkyld och har en hals som bara blir sämre och sämre.. Kan knappt prata längre.... Mindre roligt....  (var bara tvungen att inleda med lite gnäll...kändes mest svenkt så..)

Men för att tala om ngt roligt istället.. vilket väder det var idag... Kändes verkligen sommar....så fort temperaturen överstiger 20 grader så känns det som sommar.... 

Jag spenderade dock dagen inomhus, hade rensningsmani.. Väldigt dumt egenligen eftersom det hade varit skönt att vara ute, men när man har motivation att rensa bort och kasta saker lär man passa på...för det har jag nämligen väldigt sällan, jag är en liten samlare ut i fingerspetsarna... Men jag vet inte hur många sopsäckar och kartonger som står och väntar på en helgtripp till returen nu... Det känns otroligt skönt måste jag säga... Lite mindre som samlar damm...  Ska åka både lördag och söndag,  Har en cheva pick up och en släpkärra till det och ändå kommer jag behöva åka fler vändor, då förstår ni mängden ...... =)

Idag var vi hem till Mamma och pappa och åt mat.. Grillade kött och till efterätt var det rabarberpaj...också ett sommartecken... Det var trevligt Sara och barnen var där, sen jag, Ken, tvillingpojkarna och mamma och pappa..  

Lastade ur kaklet här hemma också... nu är det äntligen här. så om några helger framöver kan alla få komma hem till mig och kolla på mitt badrum...längtar verkligen tills det blir klart.. ska bli underbart skönt... 
 
Nej om man skulle gå ner och göra sig redo för att hämta den lilla fyllskallen då kanske.... =) Han är smidig han.. ut och festa när han ska flytta och bära möbler imorgon... vore nästan roligt att se...  

Sov gott!!! (ni som har lyxen att få gå och sova nu....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback