Sorgligt

En av mina kattungar dog i lördags.... Det var den röda honan... Alla har dock sagt att röda katter inte ska vara honor så det var väl ngt fel från början....Sorgligt var det i varje fall... Blev inte lättare av att Fredrik och Ida var på väg för att titta på just henne heller.... 

För att byta till ett gladare ämne att skriva om så Hade Ken överraskningsdag för mig igår... Han tyckte vi skulle göra såna saker vi aldrig hinner annars... Så först åkte vi motorcykel hem till Johan och Bettan fikade lite där och sen vidare ut till Siggefora.. Dock var inte Kens föräldrar där så det blev bara en tur fram och tillbaka,. Väl hemma fick jag lite fritid, medan Ken åkte och fixade lite saker... Sedan hämtade han upp mig och vi åkte hem till mamma och pappa för att lämna av lite hundmat trodde jag... Stor förvåning när pappa kommer ut finklädd och med en färdigblandad grogg i handen.. Hmm vart skulle vi egentligen?  Även mamma kom ut finklädd och fixad, sedan åkte vi in till Uppsala där vi åt en trerätters middag... Inte helt fel =)
 
En trevlig kväll faktiskt, lugnt och trevligt med riktigt god mat...

Nu en period är det mycket jobb som gäller... Men håller även på att boka en liten utlandsresa.. tror att det blir till tunisien faktiskt... Men det återstår att se. Ska till ticket på onsdag.. Ska bara vinka av Elin och Jonte som ska till Grekland först... Lyx att åka när det är sånt här väder.,.. Bra timing... =)

Jaja, en liten uppdatering i varje fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt med kattungen...hade tänkt kika ut någon dag så vi kanväl tajma när du är lite ledig för de står ju inte på förrens vi åker till vegas...=)

Postat av: Marit

Hej sötmos! Åhh, vad tråkigt med kattungen! Det är aldrig kul när sådant händer ;( tyvärr är det livets gång..de är ju så känsliga när de är små..



Hoppas du mår bra annars! Det var så otroligt längesen nu! Vore så skoj att ses något snart och snacka/pyssla lite. Är du ledig något mer i sommar? Jag jobbar tre veckor till, fram till 1 augusti, sen åker vi till Gotland 1 vecka. Vi kanske kan planera in någon helg/lördag snart? Något som passar för dig?



Ha en trevlig helg nu gumman! =)



Många kramar! /Marit

2008-07-11 @ 09:58:30
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves
Postat av: Lina

Heeej!



Haha, jo jag vet det, en jag tror jag avstår ändå, har redan köpt alla varianter av solkräm...

Men jag har vart inne på din MK-sida och beställt lite annat... Vi åker den 11 aug, känns väldigt avlägset just nu, jag vill ha semester nu...

krammmmm

2008-07-24 @ 11:00:09
URL: http://linaspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback