Bilder

Här kommer lite blandade bilder som utlovat.... =)   
Garbo, någon timme innan första kattungen kom....

Visst är de bedårande? =)

 
Här är originalligan..... =)


Jag på besök i Falu koppargruva.... Allt klär en skönhet och inget missklär en ful, så hursomhelst klarar jag mig... puh ....=)




Elin och Jannika i Vallsta där vi hyrde film....Och där Elin nu har eget hyrnr.....mycket användbart...


Salafestivalen, Anna och Elin posar.... Tittar man noga ser man även Ida som sitter i bakgrunden....=)




Chaplin har lyckats ta sig upp i hängmattan flera ggr nu.....





Jag och Elin på salafestivalen...

 
En bild på nya badrumshyllan.... Alla saker kommer gå i rosa och grönt...just nu i varje fall...



Våran nya dusch....


Så ser det ut... Ska lägga upp lite bättre bilder någon dag....


Så nu höll jag vad jag lovade i varje fall.. Nu ska jag in till Sala med hudvårdsprodukter till min moster sedan ska jag vidare och handla...spännande värre...
Ha en skön kväll!











Kommentarer
Postat av: Lina

Värsta spaceigt badrum... Mycket snyggt!

Postat av: Anonym

du om du tittar åt ett annat håll nästa gång jag kommer hem till er så kanske du inte märker att du har en kattunge mindre=)

2008-07-30 @ 12:56:00
URL: http://zazzan.blogg.se/
Postat av: Marit

ojojoj vad snyggt badrum! Supersnyggt! =) Gillar det stilrena kaklet och sen de färgglada detaljerna! Duktiga ni är!!!!



Ha en bra kväll!! Kram kram sötmos>!!!!

2008-07-30 @ 17:29:00
URL: http://mysweethome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback