lite reklam....

Tänkte bara att jag ju faktiskt måste göra reklam för rara marits webshop.... gå till www.mysweethome.blogg.se/handgjort   så får ni se vad jag menar..... Hon gör jättesöta skyltar... här är några bildexempel....

image40image41

Jättejättefina...

Idag har jag haft fullt upp....  Haft konferens, lönsesamtal sedan åkte jag och Elin in till Västerås och shoppade.. därifrån blev det sedan bråttom till Heby för att hinna med lite kvällssim.... Skönt värre.

Så det ska bli skönt med helg nu... även om det är fullt upp.... Har två marykay klasser (vilket visserligen är otroligt roligt, men det tar ju lite tid. Sen ska vi spela poker både fredag och lördag.... Men det ska bli roligt... Söndag kväll har jag tänkt jobba lite med mary kay och sedan slappa framför tv:n behöver det också tror jag...

Om ni vill kan ni ju kolla in min hemsida på www.jenny.olsson.marykay.se

Skön helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marit

Hej sötis! Tusen tack för reklamen! =) Vad du är gullig! Jag kan ju göra lite reklam för din Mary Kay-sida också om du vill! =)

Hoppas allt är bra! Ha en bra dag och en trevlig helg! =)

Kram kram!!

Postat av: Marit

Ps jag skulle vilja prova Mary Kays mineralpuder-foundation nästa gång vi ses. Vad kostar den? Är den täckande eller lite transparent? Har använt I.D.s tidigare och den är inte så täckande, men gillar att det ser lite naturligt ut.

Kram!

2008-02-01 @ 08:42:59
Postat av: Marit

Hej gummsan!

Det låter jätteintressant, vill gärna prova ut rätt nyans nästa gång vi ses! Har den ljusaste och den näst ljusaste på I.Ds Gillar när det är lite transparant, lättare att få det snyggt då!

Jag känner typ ingen i Örebro. Lite trist för jag pluggar ju på distans så det har bara varit en enda träff på hela kursen, så det är ju synd! Åker ju hem till Sala varje helg, så jag kan träffa kompisarna här. =)

I helgen blir det nog lugnt, lite plugg och så, annars har jag inte planerat nåt speciellt. Själv då?

ha en superbra helg sötmos!!

Puss o kram!!

2008-02-02 @ 09:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback