Efterrätter och träning

Igår var en rolig dag... Hade först en fascial, träffade en kvinna som fick pröva hudvård och en sa la vi en jättefin make up och hon blev jättenöjd och glad så det kändes super.
Sen åkte jag till badhuset och mötte upp lina och elin... Lina skulle lära oss simma bättre... =) eftersom Malin (min nya konsult) jobbar där så fick vi låna ett specialbälte som man knäpper runt magen så att man kan göra massa sjukt jobbiga övningar... Men det kändes bra...  Jag och Elin hyrde sen film och lagade mat hemma hos henne... Vi gjorde även efterrätter... riktigt riktigt gott!

Kvällen avslutades med lite Yatzy...börjar bli ett beroende det där =)

Jag ska jobba ikväll sen jobbar jag även i helgen... Jag och Mimmi har dock bestämt att vi ska försöka köra en nyttig helg och träna lite... Blir nog roligt...

Idag har Ken köpt en ny bil (igen....) Ska bli roligt att se den ikväll.. Antar att jag otroligt motiverat måste titta på alla specialfunktioner =)  Sånt som verkligen brukar intressera mig......

Ha en trevlig dag allesammans

Idag har förresten stegräknaren åkt på igen.. Men den har redan slutat att fungera, såna där verkar helt enkelt inte vilja samarbeta med mig... var i varje fall upp i över 7000 steg innan den dog.... så jag klarar nog 10 000 stegsklubben idag... =)

Kommentarer
Postat av: Marit

Hej sötis!

Hoppas allt är bra! =) Har haft nån enstaka beställning bara, annars har familj och kompisar beställt lite saker, men jag hoppas ju på att fler "utomstående" ska beställa. Så jag vet att de tycker om grejerna och inte beställer för att vara snälla... hehe! =)

Kläderna är från H&M. Tyckte dom hade massa fint i nya katalogen, så det fick bli lite smått o gott!

Ha en superbra helg sötmos! Lycka till med träningen! Du är duktig gumman! Starkt jobbat!

Många kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback