Jobbar stenhårt

Tar en liten minipaus i kontorsstädandet.. Har massor kvar att göra så det får bli en betoning på mini.  Är 11 dagar kvar tills vi åker nu, jag jobbar 10 av dem.. Känns som om jag måste vara oerhört effektiv under mina lediga stunder... Hoppas för allt av världen bara att jag inte blir sjuk innan eller under semestern.. känns som om alla runt omkring mig är förkylda eller sjuka på annat sätt..
 
Skulle verkligen vilja ha städat i huset när vi åker också så att det är skönt att komma hem... Har i varje fall tvättat all tvätt och städat ur tvättstugan....
Vi kommer hem på långfredagen och dagen efter har jag en Mary Kay klass och sedan när jag är klar med den så åker vi direkt upp till Orsa...

Hoppas att jag är lite utvilad tills dess... =) 




Vid den här stranden tänkte jag att vi skulle sova några nätter... ser rätt skönt ut eller hur?



Ser verkligen framemot.... Ni ska jag återgå till min städning...Spännande värre...
 
Ha en trevlig söndagskväll!!                (Slappa för mig också....)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ojojoj, va skönt det ser ut... jag blir avundsjuk...

Krammmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback