Fullt upp för vanlighetens skull-----

Idag har det varit full rulle som vanligt.. Imorse åkte jag direkt från jobbet in till Sala, väl där tog Jag, Elin och Xerox en långpromenad, sedan lagade vi lunch (däremellan åt vi även godis och bakade en kaka, men det säger jag inget om...=) Ingen kan bevara en hemlighet som jag =)

Här kommer förresten en efterbild på badrummet... Lite målning därinnen återstår.. Men jag tycker att mina 3000 kr var väl spenderade.. känns mycket fräschare att vara därinne nu.. Saknas en liten list över skåpluckorna, men den ska dit så småningom...

image43

Blomkrukorna ska även tas bort från den högsta hyllan....  (och allt annat som tillfälligt står där...=)

I varje fall så fortsatte min dag med att jag införskaffade pärmar till mina Mary Kay kort och sedan sorterade jag dessa, ringde även en del samtal under kvällen...

Imorgon kommer Elin hit direkt när hon slutar så ska vi åka in till Franzéns i Krylbo och kolla på lite gardiner och grejer... Sen blir det full fart mot jobbet igen... =) 
Jobbar tills torsdag kväll, men sen är jag ledig hela helgen.. Eller ledig och ledig.. Vi ska renovera här hemma hela helgen, + att jag har en hudvårdsklass. Men vi ska även försöka klämma in ett bio-besök. Vi ska skjutsa föräldrarna till Västerås så det blir nog lite middag och bio där för oss, medan de tittar på melodifestivalen..  Trevligt ska det i varje fall bli... Annars hoppas jag mest att det blir en riktigt produktiv helg... Nu ska jag hoppa i badet och sedan ska jag bara hänga lite tvätt och sedan blir det sängen tror jag... Så att jag orkar imorgon... =)

Oerhört intressant läsning förstår jag.... Men så ser mitt liv ut just nu..!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sara

snyggt!

2008-02-13 @ 17:28:29
Postat av: Marit

Tack sötis! Vad du är gullig!! =)

Det blev ju supersnyggt i badrummet! Wow! Du kan verkligen konsten att styla upp saker du!! =)

Många pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback