Aktiv helg

Har haft en väldigt aktiv helg hittills... I Fredags var det först en mary Kay klass i Uppsala med både make up och hudvård... Sista 40 min skulle en kvinna välja mellan två läppstift... Tur är väl att jag har lika stor beslutsångest själv och känner igen mig.. =)  Direkt från Uppsala bar det sedan av till  mina föräldrar, var väl där ca 22:15 fick äta lite tacos och sedan var det dags för utslagningstävling i TP. Det var jag och mamma mot pappa och Ken. Men då kl var 03:00 och ingen fortfarande vunnit (bägge lagen hade fulla tårtor men ingen kunde svara på den bruna frågan då vi kom in i mitten...= ) Så lades tävlingen ner... Ni som känner mig vet hur svårt jag tycker det är att lägga ner utan att ha en vinnare utsedd.... 

I varje fall så vaknade vi hur trötta som helst i går morse... Städade av undervåningen en snabbis och sedan kom Kens föräldrar på fika, blev dock stressigt värre att göra i ordning sig sen då vi skulle till Maran och Jessica... P.g.a vädret tog bilresan dit ett bra tag... Väl framme blev vi dock bjudna på underbart god mat... (jessica är ett ess i köket... ) Sedan var det dags för poker. Då Marans syster aldrig spelat texasa hold em så körde vi först en provomgång och vem tror ni vann den överlägset? =)  När det sedan var dags om pengar så vann jag en och förlorade en.. Men jag gick i varje fall +. Trots att ha betalat Kens insatser varje gång... =)  

Funderar starkt på att dra ihop ett stort gäng och bara spela poker hemma hos oss någon kväll.. Många kompisar som spelar poker... Skulle kunna ha en egen turnering =)  Men det får ligga på planeringsstadiet tills badrummet nere är klart... 

Idag har jag packat Mary Kay väskorna och ska in till Sala och ha lite make up.  Det ska bli roligt.. då jag kommer hem blir det lite mer Mary Kay jobb, men sen hade jag tänkt titta lite på hyrfilm och ladda upp inför en ny vecka, så som man gör bäst....på soffan. 

Nu ska jag ut och ta en promenad med Xerox och sedan är det bara att byta om och åka iväg... Ha en skön Dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback