Dags för ett nytt inlägg

Efter kraftiga påtryckningar från Lina,.,..=)

Jobbar just nu helg kan därför inte vara hemma och se till att badrumsbygget går framåt....tungt för ett kontrollfreak..=) Ringde hem och min käre Ken, han berättar glatt att han har ett nytt projekt på G, nämligen att flytta fotpinnarna på sin Harley.... Hur inspirerande känns det för mig... =) Men snart är jag ledig tre helger i sträck... Och sen ska badrummet i princip vara klart.... Det har jag nämligen bestämt...=)

Nej men faktiskt... det går framåt nu. Kaklet är beställt äntligen är det bestämt vart det ska vara grått och vart det ska vara vitt... Bara att hoppas att det blir fint nu också... Jag har nämligen sjukt svårt att i förväg se hur det kommer att bli, men säkert bara bra... =) Jag menar annars är det ju inte det värsta som kan hända.. för jag menar, man har ju säkert råd att göra om det igen om typ 15 år eller så... så ingen beslutsångest alls....

Idag har jag jobbat superhårt tillsammans med min trogna kollega Mimmi, sammanlagt har vi nog suttit en halvtimme, och det har varit medan vi har ätit... Vi har nämligen,

Putsat fönster
sytt gardiner
köpt och planterat blommor
Städat
duschat blommor
Tvättat alla textilier. Prydnadskuddar, överkast, handdukar.....m.m
Organiserat och städat i hyllor och pärmar
Sen alla självklara klientgrejer har också hunnits med...


en stor eloge till oss helt enkelt... 

Ska gå och lägga mig och läsa lite i min bok nu, jag är nämligen helt helt slut... Och imorgon ska det hinnas med både IKEA och Ica maxi besök...

Men jag ska bli bättre Lina, jag lovar.....  SOV GOTT!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback