Pyssligt värre

Pysselkväll igår, resulterade i fina tvålar och vedervärdiga stapelljus i groteska färger ( i varje fall ihop) Mamma fick mitt. Ni vet, man kan inte tycka illa om ngt som ens barn har gjort själv och ger en.. Sen att jag är 22 år och borde kunna åstadkomma ngt mer estetiskt tilltalande är en helt annan sak. Förresten, skönheten ligger i betraktarens öga. Det är väl därför mammor alltid tycker att ens barn är otroligt söta och bedårande, även när de ritar på väggen petar sig i näsan och äter upp delikatessen...uasch.

Det var i varje fall roligt att pyssla även om Ljusen tog sjukt lång tid, men marit vi får ha pysselkväll snart igen...

Ska strax iväg på bio, se pirates of the carribean 2. roligt värre, gillade första otroligt mycket, främst och nästan enbart för johnny depps otroliga talang, han är bra på att spela udda... Snygg är han också..

Yummie...(men säg inte till Ken att jag sa det =)

Ha en trevlig dag så skriver jag ett omdöme om filmen sen, om jag minns...

Kram och pYssel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback